ការលំបាករបស់ Farah ។ នាងមានកិច្ចការជាច្រើនដែលត្រូវធ្វើហើយថ្ងៃនោះហាក់ដូចជាបានរត់ចេញពីនាង។ រយៈពេល 40 នាទីដែលនាងចំណាយពេលលេងជាមួយ Instagram មិនបានជួយឱ្យនាងដកចេញនូវបញ្ជីរបស់នាងទេប៉ុន្តែវាគឺជាការសំរាកតែមួយគត់ពីការងារដែលនាងបានចំណាយពេលពេញមួយថ្ងៃ។ Farah គិតថានាងមានបញ្ហាគ្រប់គ្រងពេលវេលា។

ការលំបាករបស់ Farah ។ នាងមានកិច្ចការជាច្រើនដែលត្រូវធ្វើហើយថ្ងៃនោះហាក់ដូចជាបានរត់ចេញពីនាង។ រយៈពេល 40 នាទីដែលនាងចំណាយពេលលេងជាមួយ Instagram មិនបានជួយឱ្យនាងដកចេញនូវបញ្ជីរបស់នាងទេប៉ុន្តែវាគឺជាការសំរាកតែមួយគត់ពីការងារដែលនាងបានចំណាយពេលពេញមួយថ្ងៃ។

ប៉ុន្តែនៅចុងបញ្ចប់នាងមានអារម្មណ៍មិនស្កប់ចិត្តនិងមិនសប្បាយចិត្តដោយសារតែនាងមិនបានបំពេញនូវអ្វីដែលនាងមានលើបញ្ជីការងារត្រូវធ្វើរបស់នាង។ Farah គិតថានាងមានបញ្ហាគ្រប់គ្រងពេលវេលា។

បញ្ហារបស់ Farah មិនមែនជាការគ្រប់គ្រងពេលវេលាទេ។ វាធំជាងនេះ។

ចាំថ្ងៃមួយនៅពេលដែលអ្នកទទួលបានបីដងច្រើនជាងនេះនៅក្នុងស៊ុមពេលដូចគ្នានៅថ្ងៃមុន? អ្នកមានចំនួនម៉ោងដូចគ្នានឹងថ្ងៃទាំងនោះដូចអ្នកបានធ្វើនៅលើថ្ងៃសម្រចបានដែរមែនទេ?

យើងទាំងអស់គ្នាធ្វើ។ ដូច្នេះតើមានអ្វីដែលធ្វើឱ្យអ្នកទទួលបានជោគជ័យខ្ពស់នៅថ្ងៃទាំងនោះ?

ផ្តោត។

តើអ្វីដែលធ្វើឱ្យអ្នកផ្តោតអារម្មណ៍? អ្វីមួយសំខាន់ដែលអ្នកចង់ធ្វើគោលដៅដែលអ្នកចង់ឈានដល់។ អ្វីដែលធ្វើឱ្យអ្នកផ្តោតអារម្មណ៍គឺផលប៉ះពាល់ដែលអ្នកចង់បាន។

បញ្ហាដ៏ធំរបស់ហ្វារ៉ាគឺថានាងមិនច្បាស់អំពីផលប៉ះពាល់ដែលនាងចង់បានហើយនាងមិនបានដាក់វាចូលទៅក្នុងសកម្មភាពនោះទេ។

ខ្ញុំកំណត់បែបផែនបែបនេះ: ផលប៉ះពាល់គឺជាកន្លែងដែលខ្លួនឯងជួបពិភពលោកដ៏អស្ចារ្យរបស់ខ្លួននិងធ្វើឱ្យវាជាកន្លែងប្រសើរជាងមុន។ វាជាអំពីអ្នកធ្វើអ្វីដែលអ្នកអាចធ្វើបានដើម្បីឱ្យអ្នកក្លាយជាខ្លួនឯងដ៏អស្ចារ្យរបស់អ្នកហើយវាជាការរួមចំណែកដល់អ្នកដទៃនិងធ្វើឱ្យមានភាពខុសគ្នាមួយ។

នៅពេលអ្នកមានផលប៉ះពាល់ដែលអ្នកចង់បានអ្នកអាចកាត់បន្ថយនូវអ្វីដែលចំណាយពេលយូរជាងមុន 3 ដងនៅពេលអ្នកមិនមានអ្វីនៅក្នុងចិត្តប៉ុន្តែប្រាក់ចំណេញឬវត្ថុផ្សេងទៀតដើម្បីបំបែកបញ្ជី។

ផលប៉ះពាល់គឺជារូបភាពធំរបស់អ្នក។ ចក្ខុវិស័យរបស់អ្នកសម្រាប់ផលប៉ះពាល់នាំអ្នកឆ្ពោះទៅមុខជាមួយនឹងការផ្តោតអារម្មណ៍។ អ្នកមានការជម្រុញបន្ថែមអ្នកផ្លាស់ប្តូរឧបសគ្គយ៉ាងលឿនហើយអ្នករីករាយជាង!

អាជីវកម្មរបស់អ្នកត្រូវបានធ្វើឡើងពីថ្ងៃនីមួយៗ។ ពួកគេបានបន្ថែមដើម្បីបង្កើតជីវិតជំនួញរបស់អ្នក។ ជីវិតដែលមានផលប៉ះពាល់គឺផ្អែមល្ហែមហើយល្អជាង។ ហើយអាជីវកម្មដែលមានផលប៉ះពាល់បានធ្វើឱ្យមានប្រាក់ច្រើន។

ទាំងនេះគឺជាហេតុផលពីរនៃហេតុផលជាច្រើនដែលខ្ញុំធ្វើជាមួយអតិថិជនរបស់ខ្ញុំក្នុងការកំណត់បំណងរបស់ពួកគេចំពោះផលប៉ះពាល់។ ជាមួយនឹងផលប៉ះពាល់ដែលជាការផ្តោតអារម្មណ៍របស់អ្នកអ្នកអាចគ្រប់គ្រងថាមពលរបស់អ្នក (និងពេលវេលារបស់អ្នក) នៅក្នុងវិធីដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកទទួលបានអ្វីដែលបានធ្វើ។

នៅពេលយើងធ្វើការជាមួយគ្នានេះហ្វារ៉ាមានភាពជោគជ័យ។ ដោយថាមពលនិងផលប៉ះពាល់របស់នាងនៅក្នុងគំនិតយើងបានបង្កើតវិធីថ្មីមួយសម្រាប់ធ្វើការងារជាមួយនាង:

នាងបានកំណត់អាទិភាពដែលធ្វើឱ្យនាងកាន់តែខិតជិតទៅនឹងផលប៉ះពាល់ដែលនាងចង់បាន។
នាងបានកំណត់អាទិភាពទាំងនោះដល់ 3 នាក់ក្នុងមួយថ្ងៃ។
នាងបានធ្វើអ្វីដែលសំខាន់បំផុតចំពោះផលប៉ះពាល់របស់នាង។
នាងបានប្រកួតប្រជែងដោយខ្លួនឯងដើម្បីធ្វើអ្វីៗឱ្យបានលឿន។
លទ្ធផល? ច្រើនទៀតត្រូវបានធ្វើ។ នាងមានអារម្មណ៍ស្រួលជាងប៉ុន្តែបានសម្រេចច្រើន។ នាងមានផលប៉ះពាល់ច្រើន។

ចង់ទទួលបានកាន់តែច្រើន? ផ្តោតលើផលប៉ះពាល់របស់អ្នក។ វានឹងនាំអ្នកឆ្លងកាត់គម្រោងធំ ៗ និងអត្ថបទតូចៗអត្ថបទដែលអ្នកធ្វើឱ្យមានភាពខុសគ្នា។