មិនថារកមើលនរណាម្នាក់បង្រៀនវីយ៉ូឡុង, នោះគ្រូបង្រៀនពិតជាមានសារៈសំខាន់ណាស់ចំពោះការរៀនរបស់កូនអ្នក។ នេះជាគន្លឹះស្វែងរក។
អាថ៌កំបាំងអកុសល" អ្នកដែលមិនចេះបង្រៀន "គឺភាគច្រើនមិនពិតនិងខុសឆ្គងទាំងស្រុងដែលជាការបង្រៀនតន្រ្តី។ អ្នកតន្ត្រីករដែលមានស្នាដៃជាច្រើននាក់ - អ្នកដែលលេងនៅក្នុងវង់ភ្លេង philharmonic សំខាន់ - បង្រៀនផងដែរនៅក្នុងសាលារៀនក៏ដូចជាឯកជន។
យោងតាមការសិក្សាមួយរបស់ Music School Central ដែលជាអ្នកចូលរៀននៅមហាវិទ្យាល័យតន្ត្រីបានផ្តល់យោបល់ដល់ក្រុមហ៊ុននេះថា "ការធ្វើល្អគឺប្រហែលជាការភ្នាល់ល្អបំផុតក្នុងការរកលុយជាតន្ត្រីករ" ។ លោកបានលើកឡើងពីការសិក្សាមួយអំពីនិស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សាដែលមានការសម្តែងតន្រ្តីឬបទចម្រៀងផ្នែកតន្ត្រីច្រើនជាងពាក់កណ្តាលដែលបានរកការងារនៅក្នុងការសម្តែងឬការអប់រំក្នុងរយៈពេល 4 ខែ។ បញ្ចប់ការសិក្សា។
ដូច្នេះបញ្ហានៃការស្វែងរកគ្រូបង្រៀនដែលមានទេពកោសល្យសូម្បីតែសម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងមិនគួរមានបញ្ហាជាពិសេសនៅក្នុងទីផ្សារដែលមានទំហំធំគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីគាំទ្រដល់អង្គការតន្ត្រីវិជ្ជាជីវៈ (វង់តន្រ្តី, ការប្រមូលផ្តុំ, ផលិតកម្មតន្ត្រីពាណិជ្ជកម្មនិងសូម្បីតែក្រុមតន្ត្រី) ។ សំណួរអាចជា "តើខ្ញុំរកគ្រូណែនាំត្រឹមត្រូវសំរាប់កូនរបស់ខ្ញុំនៅកន្លែងណា?"
ក្នុងនាមជាការធ្វើលំហាត់ប្រាណចូរយើងយកវាទៅរកគ្រូវីយ៉ូឡុងសម្រាប់សិស្សដំបូងឬមធ្យម (សិស្សានុសិស្សជឿនលឿនជាទូទៅស្គាល់ខ្សែពួរឬខ្សែអក្សរប្រហែលជាល្អគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីរកវិធីនេះដោយខ្លួនឯង) ។ នេះគឺជាការផ្តល់យោបល់ខ្ពស់បំផុត (ហើយគំនិតដូចគ្នានេះក៏អនុវត្តចំពោះការសិក្សា Viola, cello, បាសនិងស្ទើរគ្រប់ឧបករណ៍ផ្សេងទៀត):
សូមសួរមិត្តភក្តិអ្នកអប់រំដែលមានទំនុកចិត្តនិងបុគ្គលិកនៅហាងវីយ៉ូឡុងក្នុងស្រុក។ ដោយឡែកសម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងសូមសួរអំពីគ្រូបង្រៀនវីយ៉ូឡុងដែលទទួលជោគជ័យក្នុងការជម្រុញកុមារដែលកំពុងជ្រើសរើសឧបករណ៍ខ្សែអក្សរជាលើកដំបូង។ ឧទាហរណ៍អ្នកផលិតវីយ៉ូឡុងនៅហាងវីយ៉ូឡុងក្នុងស្រុកទំនងជានឹងស្គាល់គ្រូវីយ៉ូឡុងជាច្រើននាក់ហើយប្រហែលជាដឹងថាតើមានមនុស្សប៉ុន្មាននាក់ដែលមានអំណរក្នុងការបង្រៀន។ ប្រសិនបើវាមិនទទួលបានលទ្ធផលគួរអោយពេញចិត្តសូមព្យាយាមសមាគមគ្រូបង្រៀនខ្សែអក្សរអាមេរិច។ ពួកគេមានមុខងារស្វែងយល់ពីទីតាំងឧបករណ៍ (វីយ៉ាអំបៅលង្ហិនឈើជាដើម) ។
សួរសំនួរ។ គ្រូបង្រៀនដែលល្អសម្រាប់សិស្សអាអាចមិនល្អបំផុតសម្រាប់សិស្ស។ ខ។ ជាឪពុកម្តាយអ្នកដឹងកម្រិតនៃការចាប់អារម្មណ៍និងវិន័យរបស់កូនអ្នក។ សួរសំណួរអំពីអនាគតគ្រូដែលទាក់ទងនឹងកូនរបស់អ្នក។ តើការហ្វឹកហាត់ប៉ុន្មាន (ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃ / សប្តាហ៍) នឹងធ្វើឱ្យសិស្សល្អ? តើមានអ្វីកើតឡើង (រៀងរាល់ត្រីមាស?) តើយើងគួរពិនិត្យមើលវឌ្ឍនភាពដែរឬទេ? តើអ្នកបានធ្វើការជាមួយសិស្សដែលមានលក្ខណៈទាំងនេះ (អាយុ, ការសិក្សាស្រាវជ្រាវលើមុខវិជ្ជាផ្សេងទៀត, ភាពស្និទ្ធស្នាលសម្រាប់ស្ទីលតន្ត្រីជាដើម)?
សួររកឯកសារយោង។ នៅពេលអ្នកកំណត់អត្តសញ្ញាណគ្រូដែលមានសក្តានុពលអ្នកចង់ដឹងពីបទពិសោធន៍របស់ឪពុកម្តាយនិងសិស្សរបស់ពួកគេ។ នេះអាចមិនតែងតែទទួលជោគជ័យនៅពេលដែលគ្រូខ្លះនឹងស្ទាក់ស្ទើរក្នុងការចែករំលែកព័ត៌មានអំពីសិស្សដែលមានស្រាប់ប៉ុន្តែវានឹងត្រូវបានកំណត់លើករណីមួយៗ។
កំណត់សម្គាល់ចុងក្រោយមួយពីសមាគមជាតិគ្រូបង្រៀនតន្ត្រី: "ការគាំទ្ររបស់មាតាបិតាក្នុងដំណើរការសិក្សាគឺមានសារៈសំខាន់ណាស់។ មិនថាអ្នកដឹងអ្វីទេអំពីតន្រ្តីសូមចំណាយពេលវេលាដើម្បីស្តាប់ការលេងរបស់កូនអ្នកផ្តល់ពេលវេលាអនុវត្តន៍ផ្តាច់មុខលើឧបករណ៍ដែលមានគុណភាពបទបង្ហាញនិងអបអរការបន្តរបស់ពួកគេ។
0 Comments